Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Wednesday, June 1, 2011

Borong Tudung

ni salah satu tudung yg telah aku berjaya rembat .. bukan apa .. tudung yg sedia ada tu owning dia dah rosak .. jadinya beli lah yg murah² aja .. bila dah beli banyak, tetiba teringat bila nya nak pakai kan ?? haishhh ... tamak lagi ..
kelabu, biru dan hitam putih ..
purple, biru dan purple lagi .. corak je berbeza ..
hitam putih, hijau kebiruan dan purple campur .. kalau adik aku suka sangat beli yg cap Ariani, Pearl Haya dan sekutu .. tp aku ni pakai cap jln tar je .. :)

6 comments:

cik zilla said...

bukan ke kita sepatutnya soping sesame??

Aida said...

sepatutnya begitulah .. tp kita akan sopping lagi .. don't worry .. hehehe

Marsha said...

WOW........ SAKANNNN SHOPPING!

Aida said...

tudung murah je .. awak nak shopping besar-besarkan kat bandung .. bestttt nyaaaaa

Hanis Azla said...

ini mmg betul2 borong ni aida.. he..he.. senang kan pakai tudung mcm tu.. pakai dan boleh terus jalan.. sejak suka pakai selendang skrg ni, dah lama tak beli tudung yg mcm tu.. pakai yg lama2 aje..

Aida said...

kak hanis, aida tak reti nak pakai selendang lilit² ni .. pakai yg sarung je mcm ni .. senang skit sbb aida kan suka pakai t-shirt dan jeans .. jadi senang .. tudung bunga² gitu .. hehehe