Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Wednesday, June 15, 2011

Beraninya Dia..

nampak gayanya muda mudi sekarang ni sudah tidak kisah dalam memberikan pendapat .. sejak isu Salleh Yakob kahwin 4, dapat pulak bini muda yg sangatlah muda terus kecoh isu mcm ni .. aku terpikir kejap bila baca ayat budak ni -:
"saya rela bermadu jika lelaki tersebut stabil dari segi kewangan, matang dan bertanggungjawab"
isu aku kat sini adalah ayat jika tu .. jadi kalau org tu stabil, kau rela lah ye kahwin .. atas pakej apa kau rela?? adakah sbb org tu stabil ?? tp terpikir tak budak ni yg mcm mana lelaki ni tadi nak jadi stabil ?? kalau dah mmg keturunan org kaya takpelah .. tp kalau dah bermula dari bawah mcm mana ?? sapa yg bersusah dgn si lelaki ni tadi ?? tentu lah yg isteri pertama kan .. kau pulak tetiba nak menumpang je .. kalau kau tlg contribute takpe jugak .. tp nak menumpang lepas tu jadi tamak plak .. hah .. sapa nak jawab tu?? tlg lah dikkkk .. jgn terlalu terbuka sangat dlm memberi pendapat mcm ni .. tak kena lg kat batang hidung sendiri kan .. bley lah cakap .. cuba dah jadi 1st wife .. tengok tetiba org nak tumpang laki kita .. apa perasaan anda ??? sentap tak ???

4 comments:

Hanis MY said...

wow! saya tak sanggup nak bermadu huhu...

Aida said...

hi hanis .. kak aida pun sama .. tamak menguasai diri .. hehehe

Cesc Luzeza said...

sy rase pendapat anda btl..sy setuju,klu bkn first wife yg bersame time susah,x kan suami kite senang kan....

Aida said...

Hi Cesc Luzeza,
tu hanya pendapat saya .. tp kalau mereka ada sbb tertentu utk menambah, mungkin takpe kan .. hehehe