Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Monday, October 25, 2010

Bali~ Day 4

yg day 4 ni kira last day lah kat bali .. check out awal jam 12 .. pastu kita org letak bag kat kaunter, dan kita org merayau plak kat area bandar .. naik je van sapu, kena 15.000rp .. kira murah lah .. pastu berjalan sakan kat matahari complex .. tak tau nak beli apa sbb pening .. pastu pegi hard rock shop, beli t utk the kiddos dan adik aku .. utk aku takde lah .. malas nak beli .. pastu kita org bergambar lagi utk kali terakhir .. dan fara sempat lagi 1 round spa .. kali ni dapat murah je .. 190.000rp utk 3 jam .. aku tak buat sbb malas .. aku jln² sekitar kawasan dan melepak jelah .. sebelum balik, dlm pukul 6 mcm tu tour guide tu amik aku dgn fara bawak pegi makan sebelum dia hantar kami ke airport .. tak sabar dah nak balik .. hehehe .. tu jelah citer di hari ke 4 .. lepas ni aku buat citer yg ada kaitan jelah dgn bali ye .. hehehe ..


yg ni je sempat bergambar ..

ni kat kuta beach ..
ni kedai yg best dan halal .. dia punya slogan pun bagus -:
citarasa bintang lima, harga kaki lima ..
dan mmg serius, rasa dia mmg sedap sangattttttttt

No comments: