Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Monday, October 18, 2010

Ole-Ole Bali


aku rembat ni utk buat ole-ole bali .. banyak kan .. aku suka .. kalau dorang tak berkenan, aku pakai je .. hahaha.. banyak lah aku beli .. tp paling banyak utk mr hubby lah sbb dia sponsor aku pegi kan .. jadi tak reti-reti nak membalas jasa dia ..
ni aku masih kat hotel lagi ni .. packing dah siap .. tak sabar plak nak sampai rumah .. gilerrr rindu kat anak aku .. oooo ..
korang .. bali ni best .. aku paling suka skali sbb dapat buat parasailing .. nanti aku up load pic .. pic mmg banyak tp aku amik mana yg best je ok .. hmm .. tu jelah ..
bawak 2 juta tak cukup .. pegi bandung bawak 7-8 juta pun tak cukup .. pening aku dibuatnya ..
haishhhhhh

4 comments:

Fieza79 said...

Aida....1 utk fieza ye..hehee

wahh mesti byk kenangan bandung ni...mmg la 7-8 juta sket je aida woii..hehee

Aida said...

fieza, insyaallah kalau ada lebih .. tp ni dari bali .. bukan bandung yang ...

Marsha~ said...

yay yay.. mekacih.. hahahahahahaha

Aida said...

marsha, kacih diterima !!