Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Monday, October 11, 2010

Jamuan Raya Opis

sebelum ke acara yg grand, kita org berposing sakan kat unit dgn bos besar kita org .. ni segelintir jelah sbb kalau ikut ramai lagi .. tp kami dah dipisahkan .. hehehehe ..

ni masa kat dlm dewan makan lah .. meja ni main belasah je duduk .. meja aku ni campur dgn org² dari hek ..
dan yg terakhir pic aku tengah q utk amik makanan .. aku rasa aku q utk amik sate dgn kambing .. gilerr panjang kena q ..

seperti biasa kalau jamuan raya mesti wajib ada lemang, rendang, nasi impit, kuah lodeh, kuah kacang dan seangkatan dgn nya .. dan yg ada budget lebih mesti nak order sate kan .. tp kat opis aku ari tu semer yg aku sebut kat atas ada dan ditambah dgn roti jala dgn kuah kari ayam, kambing golek, soto ayam, bihun soto dan jugak kuih dan buah² .. cendol pun ada gak .. kalau standard waktu rehat dari 12.15 (jumaat aje) tp utk hari tu kita org turun seawal 11.45 .. disebabkan ada kambing golek yg 2 ekor tu, jadi tumpuan adalah kpd kambing je .. untung kau kambing .. ramai je yg jeling² .. hehehe .. tp kuah dia je tak brapa sedap .. ok lah tu .. dari takde kan .. so tu jelah aku nak citer .. gambar mmg banyak tp takde pun muka aku .. so aku amik mana yg penting je .. hahaha

5 comments:

Marsha~ said...

pasni dah takde makan free dah.. hehehe

Aida said...

marsha tu lah tu .. harap ada org kawin jelah .. hahaha

Fieza79 said...

wahh dia pon ada lagi tu mkm2...jeless jgk ni sbb da lemang...ketupat...len kali ajak fieza skali...ni kaki mkn ni...hahaa

Aida said...

hehehe .. kaki makan mmg sesuai fieza .. tp badan kurus gilerrrrr .. tu lagi i jelessss

Aleeya said...

kambeng golek..wowww ai loikeeee!!!