Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Tuesday, October 5, 2010

Sama Tak ???


kalau korang tengok pic ni confirm korang kata KFC kan .. hehehe .. alerrr .. tak nak ngaku plak .. rakyat msia ni mmg sinonim dgn kfc .. tengok je iklan kat tv .. siap cakap sehingga menjilat jari .. tp rasanya sehinggai menjilat tulang ayam kot .. wakakaka ..
tp sebenarnya kengkawan semer, ni adalah dari RFC .. apa tuh ?? hehehe .. Radix Fried Chicken yg mana 100% adalah halal dan pengeluaran bumiputra .. ni masa ni aku saja nak try test rasa kesedapan dia .. mmg berbeza lah .. aku tak tau nak cakap apa yg beza cuma kalau tekak ni dah biasa kfc, akan cakap kfc lagi sedap .. aku kan tak kisah sbb aku ni hantu ayam .. kalau hari² ayam pun tak apa .. cuma yg pasti, org islam kalau makan kat sini takdelah dihantui perasaan yg musykil tu kan .. meh aku tepek lagi pic ye ..

ni pic cup utk air karbonat dia .. ok gak rasa .. dan bley lah .. cuma apa yg aku perasan, RFC ni takde pun bangsa lain yg masuk .. kebanyakan yg makan kat situ adalah aku dgn adik aku dan 2-3 keluarga yg mcm org arqam skit .. mungkin dia bukan org arqam .. ehh korang tau tak arqam tu apa ?? hehehe .. alahai .. yg org lelaki berserban pastu pakai jubah labuh dan berseluar pastu mata bercelak tu .. pastu kalau kaum wanita dia akan pakai tudung labuh sambil berjubah tu .. hah tu lah .. hehehe .. tp mmg sungguh aku tak tipu .. takde bangsa lain selain kita org islam tau .. dan harga nya takde beza pun dgn harga kat kfc .. sama je .. kalau murah pun seringgit dua je .. dan apa yg aku perasan, cawangan dia tak banyak .. yg aku makan ni time kat melaka .. err mydin mitc, melaka .. jadi tu jelah ..
oh ye, ni tisu dia .. ada cap RFC lagi .. kfc pun dah takde cap dah kat tisu dia kan .. korang perasan kan ??

2 comments:

Arash Libra said...

wah kat mydin mitc dah ader..leh try nanti..huhu

Unknown said...

arash, tu lah tu .. kat situ je satu .. nanti cuba la .. ok kot ..