Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Monday, October 11, 2010

Hot Ticket by Maxis

aku ni dah 3-4 kali jugak lah guna hot tiket ni .. dan aku sangat suka sbb dia sangat jimat .. pastu kalau beli yg rm10 kad tu korang simpan lah .. nanti beli lagi satu dapat lah korang 2 ketul ayam secara foc dari KFC .. tp kalau korang beli yg rm15, pun akan dapat 2 ketul ayam .. jadinya tentulah rm15 lagi untung kan .. hehehe .. yg ni aku tak pegi lagi tukarkan ayam tu .. kejap lagi kot masa on the way balik ke rumah ke .. hehehe .. alahai .. lg pun dapat 2 ketul jerrr .. takde coleslaw dan wipped potato pun .. tp ok lah kan .. hehehe .. ni lah rupanya kad tu ..

bila korang guna kad ni, korang sms lah ke no apa pun, dia akan tolak dari 300 yg free tu .. dia tak terhad ke no maxis saja .. no celcom boleh dan no digi pun boleh .. tp korang kena gunakan hingga ke panggilan yg terakhir .. mcm aku ari tu selalu ada baki .. tp tak rugi sbb 10 hari .. confirm bley habis lah .. hehehe .. kad ni promosi sampai 31 dec 2010 tp utk dapat ayam free hingga 15 okt je .. ok lah .. tu saja laporan nya ..

2 comments:

Yaya said...

waaaaa tak tau pun pasal nehh, tak pasan heheheh

Unknown said...

yaya, kalau kau pakai line mmg tak payah lah .. aku ni pakai prepaid .. hehehe .. senang sebenarnya ..