Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Monday, July 19, 2010

Benci Ke Sayang ??

Sudah berulang kali aku percaya
Namun ternyata tak ada beda
Kau anggap mudah yang dulu ku salah
Hingga aku menyangka
Diri ini bagaikan tak berarti di matamu

Bila kau malam gelap aku bintangmu
Ku terangi dirimu dengan cintaku
Agar kau bisa mencintai cinta
Dan menyayangi cinta
Setulus kau menyayangi dirimu kekasihku

Jangan benci bilang cinta
Jangan marah bilang sayang
Jangan mendustai hati
Bila engkau memang suka
Jangan kau merasa jauh
Bila kau dekat denganku
Jangan kau menganggap cinta
Mudah datang mudah pergi

4 comments:

Fieza79 said...

ni mesti tekena badi sinetron benci bilang cinta....fieza pon suka sinetron tu...!

Aida said...

fieza, yeayyy .. tepat tekaan mu .. giler lah .. aku dah jadi sewel tengok baim wong dgn marshanda tu .. suka betul .. cute betul .. aduhaiiiii ... ;P

Aleeya said...

ni tak len tak bukan badi benci bilang cinta la nehhh haishhhh

Aida said...

yaya, tu lah tu .. aku dah minta tlg bantuan kecemasan dgn mr hubby utk tlg douwnload kan .. gilerr lah penangan citer ni .. aku sukakkkkk sama mereka !!