Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Tuesday, July 20, 2010

Kelas Lagi ???


apa ni .. aku tak citer lagi korang dah bantai gelak .. ok .. ok .. misi aku utk terus dgn kelas aerobik gagal .. bukan sbb aku yg malas, tp sbb sambutan dah berkurang .. hmm aku pun tak tau .. nak kata step nya sama, dah nama pun aerobik .. tentulah tu je step nya kan .. sbb dia kena gerak semer anggota badan baru lah semer lemak tepu tu terbakar kan ..
hari ni, aku join plak kelas poco² .. ok kot .. dia tak de lompat² mcm aerobik .. poco² ni kira smooth step kot .. tp enjoy lah skali melayan lagu yg dari negara seberang kita tu .. yeayyyy .. harap selamat lah semuanya ..

2 comments:

Yaya said...

aerobik ke poco2 neh bagus kan..utk menten stamina..

cenggini le aida, pe kata ko aerobik sambil psg lagu benci bilang chenta tu..bukan aje ko, aku yakin org lain pun bagi sambutan hehehe

kat sini ade poco2..tiap2 hari kamissssssssss utk warga opis hehehe slps jam 530 petang :))

Unknown said...

yaya, sama je rasanya tp poco² tu lebih easy step, relax dan santai .. rasanya ramai dah terpengaruh dgn citer tu dah .. cuma aku je terlebih skit ..
:)