Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Thursday, July 8, 2010

Bila Datuk Kena Kerumun

kalau cakap pasal Datuk kena kerumun, jgn lah kau ingat Datuk yg banyak duit tu atau pun Datuk yg banyak harta .. ni kes lain .. ni kes Datuk kena kerumun dgn cucu nya .. cuba korang tengok pic ni --->

kesianya lah ayah ni aku bila cucu² yg kenit² dan lasak² ni mengerumuni atoknya yg tengah on line kat hp tu .. haha .. mesti kawan dia pelik sbb banyak sangat back up suara kat blakang ..
tu lah ayah aku .. tua dah dia .. tp alhamdulillah .. masih sihat .. ayah aku ni dulu pemandu owh .. pemandu utk ketua menteri melaka .. banyak pengalaman manis dan pahit masa ayah keje .. paling best, bila kita org adik beradik berebut nak cuci kete merc yg ayah bawak balik .. rebut pun bukan apa .. sbb upah dia lumayan .. mana ada org cuci kete upah dia rm20 .. kami adik beradik je dapat upah tu .. hantar kedai pun baru rm10 je .. haha .. tu lah ayah .. sangat pemurah pasal duit .. sampai adik beradik sendiri pun boleh kapur ayah .. kalau org luar, lagi lah banyak .. sbb tu bila dah pencen pun, dia masih lagi murah rezeki .. mungkin berkat dari dia tak pernah berkira dan sentiasa halalkan dan maafkan apa pun yg org buat kat dia .. aku sangat sayang kat ayah dan mak aku .. moga mereka sentiasa sihat dan dipanjangkan umur hendaknya .. juga buat keluarga angkat aku kat kg pandan .. mak dan babah, moga panjang umur dan diberikan kesihatan yang baik juga .. AMIN YA RABBAL ALAMIN ..

2 comments:

Aleeya said...

heheheh sib takde yg gi capuk blakang atok ..cam cucu2 abah aku..sampai sakit belakang org tua tu..cucu2 nye ajak men sama2..sib tak semput org tua tu..

Aida said...

yaya, tu lah tu .. nasib semer jenis berani tp takut .. haha .. ayah² kita ni tak marah pun .. makin syg lagi ada kan yaya .. ;)