Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Wednesday, July 7, 2010

Raja Buah


korang suka tak buah ni ??? hehe .. aku sangat lah suka .. kalau dia musim tiap 3 bulan sekali lagiiii aku suka .. mr hubby pun suka gak .. tp dia lagi layan kalau aku buat kan kuah durian makan dgn pulut .. tp ni aku belum rasa nak buat kan sbb sekali beli, terus makan sampai habis .. wawawawa .. korang tau, aku hanya makan berdua dgn dina je .. suka dia buah durian ni tp yg manis je .. yg pahit² skit dia tolak bg aku makan .. sabar jelah .. adin mmg tak makan durian .. tah pesal lah dia tak makan sbb masa aku pregnant kan dia, aku sanggup berhenti tepi jln kat bkt putus, negeri sembilan tu utk makan durian kampung .. sanggup jugak lah mr hubby tu melayan aku ni sbb teringggggin sangat nak makan durian .. skali bila anak tu keluar, dia boleh tak suka makan durian .. haishhh .. rugi owh ..
sudahnya, aku dan dina saja yg menikmati durian dgn hati yg gumbiraaaa .. gumbiraaa sbb aku dgn dina je yg makan .. tak payah rebut² pun .. hahaha ..

7 comments:

Fieza79 said...

wahh fieza pon suka duyan...tak peknen pon mengidam duyan tak hengat...lau leh nak melahap sowang2..hehee..

Aida said...

fieza, samalah kita .. tahap dewa kan kalau dapat makan .. hahaha

dila~noor said...

kak aida..dis week sy nak blk mersing semate2 nk mkn durian..yummy..
sedapnye!!!durian fresh br gugur lbh sedap dr yg beli kan..

adoila..meleleh aku tgk gmbr kak aida tu!

Aleeya said...

ARGKHHH TENSYEN AKU TENGOK DURIAN NI ..SBB AKU SGTLAAAAAAA SUKE DURIAN HEHEHEHE

Aida said...

dila ~ balik mersing .. wooo .. best tu ... segar dari ladang lagi kan .. enjoy ye mak yong ..

yaya ~ kekeke .. jgn tensen .. nanti kita buat pot luck durian .. haha ..

Mrs Zamzuri said...

aku marah ko!!! aku dah seminggu dah teringinnnnnnnnnnnn nak makan durian ni!

Aida said...

Qmie, jgn lah marah yang oiii .. aku nak kirim kan ke sana, nanti kena buang ke laut pulak bungkusan aku tu .. nanti kau balik m'sia, aku blanja kau makan ye .. hehehe ..