Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Monday, July 12, 2010

Owh- owh ...

berita hangat dan sensasi .. hahahaha .. Cut.Tari dah pakai tudung .. aduhhhhh ..
apa lah motif aku kan ... sebenarnya tengah boring ni .. aku malas nak kira OPA tu .. haishhh ..
dah setengah tahun dah kan .. kejap je .. dan badan aku ni pun dah makin mengembang .. tak sabar nak kurus kan badan sikit ... ;p
puasa pun dah settle awal dulu lagi .. tinggal nak pose sunat je tak terbuat .. malas nya lah kan ..
hmmm .... nak jln-jln blog kengkawan je lah dulu sementara nak tunggu pukul 5.30 pm utk balik ke rumah ...

3 comments:

Marsha~ said...

huh??? pakai tudung?? takde maknanyeeeeee...... hahahahaha..

Aleeya said...

haahah iye ke da pakai tudung..
nak tengok la gambo dia betudung hehehe

Aida said...

marsha, dah pakai dah .. ni nak cari pic dia .. smalam metro adalah keluar pic dia dah insaf ..

yaya, hehe .. hangat kan kisah dorang ni .. haishhh