Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Tuesday, July 27, 2010

Sabar Ke Tak


bila kat highway, tetiba nampak sign mcm kat atas ni apa yg kita akan buat .. senyum je sambil dengar sinar atau dah mula tengok jam kat tangan ??? kalau aku, confirm lah tengok jam kat tangan sambil buat muka yg sangat cemas .. agagaga .. muka cemas pun sebab tak sabar nak sampai rumah utk melayan bbc .. owhhh dimasss ...


bila nampak kelibat lori yg tetiba je menunjukkan skill tu, aku rasa nak je drop gear 3 dan cuba pegi dekat lori tu sambil bunyi kan honnnn yg panjang .. sambil tunjuk tangan isyarat bagus kat dia .. mana lah dia blajar undang² jln raya kan .. sangat menakjubkan ye sbb lori dah lah rupa lori hantu .. lagi nak guna lorong yg paling kanan skali .. dasar lori hantu .. ;p

last but not least, pic yg kat atas ni .. dah 3 lane dan jln masih sesak .. masih ada lagi yg tegar dari aku ye .. aku pun nak sampai rumah cepat .. nak amik anak lagi pastu nak ngadap Dimas lagi .. eh silappp .. tv .. tp takdelah aku sampai sanggup nak suh mr hubby drive kat lorong yg paling mahal tu .. owhhh .. mungkin org² tu semer banyak duit .. takpelah .. think positive .. hehehe .. tu jelah aku nak bebel ptg² hari ni ..

* citer sebenar adalah kerana minggu lepas ada kemalangan melibatkan kereta myvi putih melanggar penunggang motosikal sampai penunggang motosikal tu meninggal dunia .. kalau org islam, aku doakan moga rohnya dicucuri rahmat .. Amin .. tp kalau bukan org islam, moga kau selamat jelah kat sana .. hehehe

No comments: