Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Friday, March 18, 2011

Adik Dapat Hadiah

Saja je nak publish citer pasal anak dapat hadiah .. sapa tak suka kan dapat hadiah .. aku sendiri sangat suka bila org bagi hadiah .. tak kisah lah hadiah apa pun .. tp kalau mr hubby, aku lebih suka kalau dia bg aku duit .. sbb tiap kali aku mintak hadiah, dia akan tanya "nak apa??" .. jadinya aku sendiri pun tak tau nak apa .. sudahnya aku mintak duit jelah .. hehehe ..
kisah adik dapat hadiah ni waktu kelas dia buat soalan utk Sambutan Maulidur Rasul .. cikgu akan tanya soalan, jadi anak murid kena cepat lah jawab .. tu yg dia beria duk hafal tarikh lahir, nama ibu dan bapa Nabi Muhammad S.A.W .. dan dari dia beria menghafal, dia berjaya menjawab soalan cikgu .. habuan dia adalah buku cerita .. ni kat bawah nilah hadiah dia .. bagus anak² mama ni .. moga membesar menjadi anak yg Soleh & Solehah .. Amin
Nama dia Nor Adina Fatihah lah cikgu .. haishhh ..

2 comments:

Hanis Azla said...

Alhamdulillah.. Tahniah utk Dina.. semoga dina menjadi anak yg solehah..

Aida said...

tq kak hanis .. Insya'allah ..