Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Thursday, March 31, 2011

Vote Aida - Melaka

yeayyyy .. smalam baca paper metro .. nampak gaya Aida yg wakil melaka tu berjaya utk jadi 12 finalis AF9 .. AF9 kali ni ada 2 org dari melaka .. satu lagi lelaki .. nama Raqib .. err yg ni aku tak kenal lah plak .. hehehe .. dan utk minggu ni ada intro konsert di AU2, Wangsa Maju .. pelajar² AF9 tahun ni sangat unik sbb dorang diletakkan di rumah kaca dalam AU2 tu .. hmmm .. nampak gaya mereka ni boleh ditonton oleh pengunjung di AU2 .. wahhhh .. pandai jusco tu buat marketing .. confirm lah ramai org kat Au2 tu kan .. meh kita tengok skit gambar glamour Aida ni ..

ni pic utk promo


yg ni pun .. kurus nya dia ..


dan ni 12 finalis AF9 .. Good Luck girl!!

2 comments:

Abang Long said...

Salam...orang melaka yer? Konsert malam tadi rasa macam kurang.. mungkin baru start kot?

Susah gak bila AF tu buat kat JJ AU2 tu. Hari2 bebudak ajak g sana nak tengok...ish3

Aida said...

Salam abg long .. ye saya org melaka .. mungkin baru kot .. mari kita tengok konsert pertama nanti ..

saya ni plak bukan anak yg ajak, tp diri sendiri ni hah terdorong nak pegi tengok .. nasib lah jauh kan .. hehehe