Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Friday, March 11, 2011

Roti Canai Durian

masih lagi kisah makan .. bukan sbb aku suka makan .. tp dah mmg gambar lagi banyak kot dlm hp ni .. hahaha .. kali ni nak citer pasal roti canai durian .. pening jekkkk kan .. bukan lah roti canai cecah kuah durian ..tp roti canai tu dlm dia ada pes durian .. pertama kali cuba rasa mcm best .. sbb betul dia berasa durian .. dan tu adalah pertama kali aku cuba .. sapa yg hantu durian, tentu akan senyum je sbb dapat makan .. aku mmg hantu durian .. tp durian yg original je .. kalau dah jadi pes ni, mcm tak brapa suka sbb dia ada campuran gula .. jadinya dia manis .. tp bak kata org, tak kenal maka tak cinta .. jadi kira saya bley kata yg saya mungkin jatuh cinta .. tp tak lah cinta 100% .. mungkin 70% je .. hehehe ..

mana nak dapat ?? kena pegi makan kat hotel armada ye .. kalau pegi utk hi tea, mesti ada sbb tu special menu dorang yg kononnya nak lain dari yg lain .. kawan² yg nak bercuti kat kl, sila lah mencuba .. :)
nilah rupanya roti canai durian ..

No comments: