Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Tuesday, March 15, 2011

Tarikh je sama ..

yeee lah .. tarikh lahir je kami kongsi bersama .. tp umur kami berbeza! hehehe .. tak caya ?? sila tengok pic ni .. hehehe ..
ni time mama suap ib .. ib ni anak buah aku .. ahmad djibrail bin musriza .. 4 tahun ..
time dia suap aku, dapat tangan dia je .. tp berlakon jelah ..
betul kan .. sorang baru je 4 tahun .. tp yg sorang lagi tu dah 23 32 tahun .. pejam celik pejam celik dah 32 tahun .. anak pun dah besar², suami pun dah semakin sibuk dgn urusan kerja, jadi maknya pun apa lagi .. panjang langkah lah kan .. next week maknya ni akan ke bandung bersama kawan dari unit internal audit .. harus lah kejenya shopping .. nanti aku list nak beli apa .. bawak 6 juta cukup dah kot sbb duit indon dah mahal dah .. 1 juta utk hotel, pak supir, teksi, makan² dan jugak tax dari bandung ke kl .. lagi 5 juta keje aku adalah shopping .. baju utk anak² kene carik yg size besar skit sbb bley pakai utk raya .. baju utk mr hubby kena beli gak lebih lagi baju keje dia .. t-shirt utk jln² pun kena carik .. pastu kena gak cari kain ela utk pakai raya nanti .. pastu apa lagi ekk .. hmmmm .. banyak lah kot ..
utk yg kali ke 3 ni, aku pegi berdua lagi .. kalau ikut masa beli tiket tu pegi 4 org .. tp sbb kawan aku ni maid dia nak balik kg, terus dorang terpaksa cancel dgn berat hati .. takpe .. nanti ada tiket murah kita bley pegi lagi ye .. ehhh .. ni dah lari tajuk dah ni .. hehehe

No comments: