Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Wednesday, March 2, 2011

Hot Tiket Best ..

dulu kan aku pernah citer pasal hot tiket kan .. tp mmg serius lah .. pakai hot tiket jimat .. kalau top up rm10, tahan 10 hari je .. kalau top up rm30, tahan pun 30 hari .. tp tak sampai 30 hari confirm nak kena top up lagi kan .. tp pakai hot tiket, boleh ada baki banyak minit lagi .. sms free pun beratus lagikkk .. mmg sungguh jimat .. kira aku ni dah jadi loyal pada hot tiket plak .. tp sms jelah tak habis guna .. aku nak sms sapa ?? mr hubby tu sms utk yg penting je .. nak sms dgn kengkawan, apa benda sangatlah yg aku nak sms kan .. jadinya skang ni ada baki lagi 663 sms yg aku bley hantar ke mana saja nombor .. tak kira lah celcom atau digi .. dia akan terus deduct dari hot tiket tu .. kalau yg dah pernah cuba. ok lah .. yg belum pernah cuba, selamat mencuba .. tp pada yg bayar tetiap bulan tu, tak bley dahhh nak cuba .. hehehee

4 comments:

Hanis Azla said...

ala.. akak pakai bil.. he..he.. mmg takdela free2 sms ni..

Unknown said...

kak hanis, pakai bil komitmen kan .. kalau pre-paid ni takde komitment .. tp aida bukan jenis penembak tegar .. hahahah

Fieza79 said...

hot ticket...hehe tk tau lnsung bab2 ni..maxis ye...huhu kita pakai celcom...

Unknown said...

fieza, celcom blum jadi adik beradik lagi .. wakakaka .. tp guna hot ticket hantar sms kat celcom free .. :)