Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Wednesday, March 16, 2011

Ketua Menteri Pun Datang!

kalau musim cuti skolah, confirm ada kenduri kawin kan .. mcm aku minggu lepas balik melaka pun sbb ada kenalan aku yg kahwin .. tp ni bukan sebarang kenalan ye .. tang tu next entry aku citer .. tp ni nak citer kisah hari bahagia dia, bukan sahaja sahabat dan sedara mara yg dtg .. malah ketua menteri melaka pun turun padang .. best best best .. teringat time majlis kawin aku dulu .. hanya wife dia dan org kanan je yg turun .. tu pun siap melepak tengok aku bersanding .. org kanan dia toksah cakap lah .. sibuk makan je .. hik hik hik ..
dlm pada aku nampak tok ali tu turun kete, tetiba mata aku nampak dia baru nak masukkan duit dlm sampul .. mata i kan tajam .. jadi i nampaklah brapa rm dia bg .. apa lah tok ali ni .. bg lah lebih .. kata sayang kan rakyat .. haishhh .. meh aku tunjukkan pic dia bergambar bersama pengantin baru ..
tok ali ni salam pengantin pompuan dulu ye .. hep hep .. marah tin asmah nanti tau ..
Tok Ali Rustam kita dgn pengantin ..

4 comments:

Marsha~ said...

aida!!!!!!!!!!!!!!!! aida pergi ke wedding ni???? lor ni wedding cousin saye leeeeeeeeeeeee... tapi masa berarak ni sy stay kat homestay kat area tu gak sbb Ariq tgh tido.. laaaaaaaaaaaaa.... yang laki tu cousin sy leeee... hehehehehehe.. kalau tahu mesti boleh jumpa kan??? ihiks..

Hanis Azla said...

cantik sampin tok ali.. he..he.. skrg ni trend warna merah kot aida.. ramai pengantin pilih warna tu skrg ni..

Unknown said...

marshaaaaaaaaaaaaa .. lah ye ke .. saya suka dgn cousin awak ni marsha .. dia sangat jujur .. nanti saya citer kisah dia .. rugi tak jumpa awak kan ..

kak hanis, tulah .. merah betul .. nasib pengantin lelaki jenis tak kisah .. :)

Awan Network said...

Waaaa.....hebat!!

Free2 Jom Bergelak Ketawa Dengan Koleksi Kisah2 Kelakar Dan Teka-Teki..Klik Sini.