Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Thursday, March 3, 2011

Sangapp ke Lalok ??

smalam baca kat wall kawan aku kat fb .. dia keje secretary pada seorang vip ni .. bila vip gomen, mmg selalu ada jemputan utk majlis kan .. jadinya smalam dia ada dapat satu call dari satu jabatan gomen gak .. nak kan confirmation utk vip tersebut .. yg kawan aku bengang bukanlah sbb nak confirmation ke apa sbbnya majlis next week .. mmg patutlah dia call hari ni kan .. tp yg buat kawan aku jadi sangatttttt bengang ialah vip tu dah meninggal dunia .. siap ada cover dlm paper dan tv lagi .. takkan lah caller tu tak tengok tv ?? boleh ampunnn lah lagi kalau tak tengok tv, tp dlm paper ada klua apa .. siap pm dan tpm dtg kat melaka lagi utk ziarah keluarga .. takkan lah bley tak perasan .. org gomen mesti akan bercerita si polan tu dah meninggal .. si polan tu sakit .. confirm ada kan .. lagi pulak minggu ni dah sibuk nak pilihan raya lagi utk ganti tempat arwah vip tu .. apa daaaaa .. alert lah skit .. member aku yg bengang tu cakap dgn caller tu "Kalau encik nak confirmation, meh lah saya bawak pegi tanah perkuburan x. Encik bley tanya dia sama ada bley hadir ke tak..." hahahaha .. hambikkk kau .. bahlollll tolollll .. tu pun nak sangapppp sangat ke ??

No comments: