Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Monday, November 10, 2008

Good Luck ~ BIL ~

Weekend lepas aku balik melaka .. lepas je opis hour, aku terus cabut balik melak sbb nak sampai cepat .. kononnya dlm kepala ni nak pegi eye on malaysia yg dah terpacak kat mlk tu .. dan sbb hari jumaat tu gak perasmian, maka sesapa yg dtg sehingga jam 11 mlm naik adalah PERCUMA .. tp bila dah sampai melaka, perut ni dah lapar sangat .. sampai je rumah mak, malas dah nak keluar sbb mak tengah duk goreng ayam .. pakcik, makcik, ika dan abg dari jasin pun turun padang utk tlg mak .. tak lupa gak kat makwe yg tengah cuci ayam .. hehehe ..
sudahnya, mak suh aku tlg masakkan sambal sardin utk pakcik sbb teringin .. hehehe .. ingatkan baru sampai boleh lah goyag kaki ke apa ke kan .. tp kena lah jugak cabut tudung, sinsing lengan baju dan teruslah jadi tukang masak mlm tu ..
ekceli, minggu ni abg ipar aku ni dia baru je dapat kedai utk business bengkel kete dia .. sebelum ni dia buat kat blakang rumah je .. tp, lah ni dah dapat bengkel tu yg nak buat kenduri doa selamat skit .. ramailah yg dtg dari sebelah BIL dan sebelah kami .. so, sesapa kengkawan kat melaka tu yg nak bikin kereta boleh lah ke bengkel abg ipar aku ni kat Tmn PKS, Bkt Katil ..

ni lah my BIL ~ roslan halil






dina

oya yg tak nak ikat rambut .. nak ikut mcm nina(ekceli dina)

No comments: