Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Friday, November 14, 2008

~ T.G.I.F ~

yippi .. kejap je dah hari jumaat .. di hari yg mulia ni jugak, aku nak sedekahkan surat AL FATIHAH ni buat arwah bapa ZIE yg baru je kembali ke rahmatullah .. harap zie tabah dan kuat menerima takdir dari yg maha ESA ..
dan hari ni jugak, aku sedekahkan surah AL FATIHAH buat arwah Baby Zulaikha .. arwah baby ni sama tarikh lahir dgn aku ie 7 mac .. arwah baby ni mmg sihat dan tidak ada sebarang penyakit pun sewaktu dilahirkan .. dan arwah baby ni meninggal pun dlm keadaan tertanya² .. parents arwah baby sampai ke hari ni masih lagi menunggu cerita sebenar .. arwah baby tinggal dgn pengasuh dan pengasuh PMTP (gelaran utk si pengasuh tegar) ni tak citer apa yg berlaku sebenarnya .. dan sekarang ni, dah jadi kes polis .. harap sangat kebenaran akan tercipta .. korang boleh pegi ke link ni utk mengetahui kisah sebenar http://memorizulaikha.blogspot.com/
kalau citer pasal pengasuh, aku pun ada pengalaman .. tp, skang ni anak aku lg senang duduk di nursery dari duduk kat rumah org .. mcm mana baik org tu duk tunjuk depan kita, belakang kita tetap kita tak tau apa jadi kat anak kita kan .. sejak aku dah jumpa nursery yg paling bagus dan tadika yg paling elok utk adin dan dina, aku dan mr hubby nekad beli rumah kat situ .. benda lain aku tak pandang sangat asalkan anak aku membesar tanpa deraan dari org tak bertanggungjawab .. pada mereka yg akan jadi parents satu hari nanti, carilah org yg sememangnya kaya dgn kasih sayang utk menjaga anak kita .. buat ijah, moga tabah dan semoga dikurniakan zuriat di masa akan dtg ..


** tak lupa juga Al-Fatihah utk arwah ibu dan bapa mertua aku, kakak sepupu aku Noor Awanis Abdul Rahman, sahabat aku Muhammad Firdaus Hussain dan semua umat Islam yg telah kembali ke rahmatullah .. semoga syurga lah tempat kalian bersama org² yg beriman hendaknya .. AMIN ..

2 comments:

Nurmala Mazlan said...

hi kak..
salam kenal
thanks ek singgah blog kita..
kita x-change link nak??
kita dah link akak ek..

Unknown said...

salam kenal dari akak gak .. boleh je nak x-change .. akak pun dah link kan mala punya .. :)