Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Friday, December 26, 2008

Aku sayang kamu !!!

From left to right : Nurul Asyikin, Nor Adilah, Nor Aziah, Me (Nor Aida) dan Miriam@Mariam Binti Abdullah ..

Ini lah adik beradik aku yg semer nya adalah perempuan .. 5 of us .. yg sulung atau anak pertama adalah kakak aku Miriam @ Mariam .. nama asal dia mmg miriam sbb aunty flora (minah saleh) yg letak .. pastu, bila time sekolah ustaz cakap miriam takde maksud .. pastu pegilah amik sumpah dan tukar jadi mariam .. sudahnya kat ic jadi miriam@mariam binti abdullah .. akak aku ni dah kahwin anak dia baru ada sorang je .. hubby dia abg lelek dan anak dia muhammad muzamir (amir) .. no 2 aku .. dah kahwin gak anak ada sepasang .. hubby aku sallehuddin ishak .. no 3 giea .. ni bujang lagi baru je 26 tahun .. aku pun tak tau bila dia nak kahwin .. no 4 dila dah kahwin pun ada anak sepasang .. hubby dia cupin dan anak natalia humaira (oya) dgn ahmad jibrail (ibb) .. no 5 dan penutup adalah nurul .. ni sekolah lagi baru tingkatan 2 .. tp badan dah macam 18 tahun ..
aku ni lepas habis spm, mmg tak duduk dah kat melaka .. aku sambung belajar pastu dapat keje pun luar melaka .. pernah keje kat jb dan shah alam .. tp paling lama kat kl lah .. aku cuma nak korang tau, aku sayang sangat kat adik beradik aku .. kalau gaduh tu biasa lah .. sbb tu aku sangat sensitif kalau org duk kacau family aku .. adik beradik aku pun korang jgn usik .. dulu zaman sekolah pernah org cakap akak aku tu ada kaki sebesar pokok kelapa .. kau tau aku buat apa kat pompuan tu ?? aku pegi siram air kat kepala dia .. hahaha .. padan muka kau zureen .. kau tu dah lah mcm papan lapis .. sesedap rasa je kau nak kutuk kan ..
hari ni entah kenapa tetiba je aku jadi rindu lak kat dia org ni .. aku doa kan kita semer akan hidup aman dan bahagia selalu ... amin ...

2 comments:

The Journey.. said...

best adik beradik ramai nih. bley gaks rotate nak gado ng sape ari nih.. aku nih balik2 gado ng yg sorang tuh. naik bosan seyy...

Aida said...

hehehe .. tak pelah .. dah tu je rezeki mama kann .. takpe, esok niece ko dah besar, kau gaduh lak dgn dia pulak .. okehhh ??