Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Thursday, December 4, 2008

Congratsss !!!

ni semer citer yg hari ahad lepas .. aku lambat sangat nak up date sbb sibuk dgn kerja-kerja pengiraan perfomance staff .. hmm kalah CEO ok ..
Congratss to Loep (anak mama ipoh) and her wife (can't remember her name, sorry) .. dorang baru je 1st anniversarry dgn baby sulung .. baby boy ni cute sesangat dan rambutnya lebat gilerrr ok .. aku pun cemburu dgn baby ni sbb dari aku mula sampai dgn mami dan mr hubby and the kiddos, baby ni syokkkk je tdo .. aku usik-usik dia pun, buat derkkk je .. hmmm siang sedap lah tdo kan .. tp mlm sure dia jaga .. sbb tu mak dia kurus ok .. apa pun, tahniah skali lagi dan lepas ni kalau buat kenduri cukur jambul jgn lupa utk jemput ye .. kita org pasti akan dtg dan akan bawak mami gak ... kan mami kan .. :)

atas peha aku pun dia layan tdo lagi .. errr dunlopp kot ..

rambut dia lebat kan .. ni umur dia 40 hari



*pic will up load later .. still kat mlk .. DONE !!

No comments: