Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Thursday, December 4, 2008

Ok ke ???

last week, kita org pegi giant baru kat kota damansara .. sesaja je berjln sbb kita org dah tak tau nak ke mana .. pastu cakap dgn mr hubby yg kat kota damansara dah ada new giant .. kita org pun menghala lah ke sana .. perghhhh .. punya lah banyak kereta dan sesak sekali .. aku ni, alang-alang dah sampai, baik masuk jugak walaupun sesak .. akhirnya dapat gak parking dgn cara² menunggu kereta yg nak keluar .. kalau berkali tawaf buat buang minyak jerrr walaupun minyak dah 2 kali turun .. mcm biasalah kalau pasaraya baru ni banyak aje promosi percuma .. segala makanan ada je food tester .. tp aku ni mcm eksennn skit dgn nyonya-nyonya tu semer sbb tengok food tester tu mcm tak menyelerakan je .. lg pun perut ni dah kenyang sesangat .. memula tu pegi giant sbb mmg ada hajat .. 1st nak kena cari susu the kiddos .. bila dah jumpa terus lah cuci mata ...
bila aku duk jln kat area perabot, adin suh aku belikan dia katil .. aku cakap kat dia, kalau beli katil meaning kena tdo sorang-sorang .. dia cakap dia dah besar mesti tak takut .. hmmmm .. betul gak dia cakap kan .. sampai bila nak tdo bawah ketiak mama kan .. aku dgn mr hubby pun meninjau kawasan sekitar sambil membelek harga .. ada yg murah tp simple sangat .. ada yg berkenan, harganya pulak mahal .. tp dlm kepala aku ni kan, kalau lah kata dapat bonus hujung tahun ni, mmg mcm² nak buat .. nak bawak adin bercuti, nak decorate bilik bujang adin, dan nak renovate skali rumah ni .. banyak kan aku nya perancangan .. :)
jadinya, aku berharap sangat agar tahun ni bonus boleh dapat mcm tahun lepas .. hehehe

*antara katil yg aku minat

*meja study yg aku minat gak

*rocking chair ni pun minat gak ..

my anak bujang ..


*pic will up load later, lappy my sis kat melaka ni mengong skit .. UP LOAD ALREADY .. :)

4 comments:

dila~noor said...

hi..dah abis kire gaji+bonus ke kak aida?eceh..mesti dpt byk tu..smngt lg die upload brite2 gembire..ekeke

nmpk bujang sungguh anak k.aida tue..
bgsla die sndiri willing nk tido blk sendiri kn..abg kenela independant =)

Unknown said...

Ish .. ni tak tau brapa pun bonus nak dapat .. skang ni, semer benda p&c management nak buat sendiri .. ok lah tu .. jgn esok nak bayar hari ni dia baru bagi sudah .. terkurang bayar ampun lagi .. tp kalau dah terlebih bayar mcm mana tu .. curi masa je tadi up load gambar dulu ...

eZa said...

beb, rocking chair tuh bp rm? menariks la ;) katner nih?

Unknown said...

hehehe .. ko pun berkenan kan .. price dia below RM100 je .. kat giant kota damansara ..