Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Wednesday, December 31, 2008

Maaf Dari AKu .. :)



Pada semua teman² dan sahabat handai serta kengkawan blogger,
andai aku ada terbuat salah atau terkasar bahasa yg tidak disedari dari aku cuma satu je yang aku pinta iaitu KEMAAFAN dari kalian .. kadang kala berjanji, tetapi tidak ditepati pun boleh menyebabkan berlaku salah faham .. jadi, utk kedatangan tahun baru ini aku hendak SIFAR kan sifat pemarah aku ni dan juga aku nak lebihkan sifat happy go lucky aku ni .. kenangan pahit aku apabila kawan aku yg satu opis ni reject AKU dari berkawan dgn dia .. katanya aku tak sesuai jadi kawan dia .. jadinya, pada Cik H kalau betul aku ni tak layak berkawan dgn kau tak apa lah .. lagi pun aku ni jenis tak kisah .. apa org nak kata, aku tak peduli pun .. rambut sama hitam tp hati lain-lain kan .. jadi aku sentiasa sematkan kat diri aku "Jgn peduli apa kata org"

4 comments:

superduperpapa said...

Biasalah tuh..manusia berubah.

Aida said...

sapa lah pulak superduperpapa ni .. gerunnnn lah pulak ..

CNN said...

bak kata mazidul "memang dalam dunia ni ada yang suka dan tak suka kite.. tapi kalu yang suka lebih banyak daripada xsuka, kite pedulikan yang xsuka tu.. tapi kalu yang xsuka lebih daripada yang suka kite, lu pikirlah sendiri (bak kata abg bil)..

Aida said...

hmm .. sapakah anda semer ?? adakah silent reader?? atau adakah anda kengkawan opis saya .. apa pun, kita tak boleh nak memaksa org menyukai diri kita kan ..