Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Thursday, December 25, 2008

Comel tak ???


korang tengok pic kat atas boleh kenal tak sapa ?? tu adalah anak bujang aku .. hehehe nama dia muhammad azadin .. boleh panggil jadin @ adin .. tp dia lg prefer Adin .. this pic was taken on 1st dec 2005 .. masa ni dia baru je umur 2 tahun 9 hari .. bukan aku saja nak dajalkan dia pagai tudung aku tu ye .. tp, dia sendiri yg nak pakai okeyyy .. tudung ni pulak adalah koleksi awal semasa aku baru berhijrah memakai tudung .. cik puan eZA, kau ingat tak tudung ni kau yg pilih dulu ??? hehehe .. masih elok dlm simpanan aku walaupun dah uzur dan dah berbulu² akibat kerap pakai .. tp aku sayang nak buang sbb tudung ni best .. tak payah gosok ... pakai je mesti jadi cantik ..
masa ni dia sangatlah baik dan sangatlah tak banyak songeh ... tp, skang ni bila dia dah 5 tahun dia sungguhlah banyak songeh .. skang ni pun dah pandai tak nak dengar cakap .. bila aku marah dia, dia marah aku balik .. ishhh budak ni saja nak tengok kesabaran aku ye .. setakat suara aku mcm tarzan tu, rasanya jiran aku dah biasa sangat .. tp kalau aku jadi hulk holgen mcm mana lah rupanya kan .. minggu ni nak pegi beli sport shoes dia .. bag tak payah beli sbb elok lagi ..

~~~ MERRY CHRISTMAS TO ALL AND HAPPY CUTI² TO ME AND ALL MY FRIENDSSS

No comments: