Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Thursday, December 18, 2008

ANAK KAMBING

smalam kan the kiddos nyanyi masa dlm kete .. yg memula nyanyi dina ~

adik :
di mana dia .. anak kambing sayang .. anak kambing sayang yg pakai baju biru campur hijau ada bunga-bunga (meaning nya merujuk kat aku lah tu)
oooooo can malican ...
can malican ... can malican ...
ketipoooong payungggg
ooooo can malican ...
can malican ... can malican ...
ketipoooong payunggg

aku :
ehh salah lah .. mana lak anak kambing sayang ...
dia mcm ni ...
di mana dia .. anak kambing saya .. anak kambing saya yg pakai baju merah
oooooo can malican ...
can malican ... can malican ...
ketipoooong payungggg
ooooo can malican ...
can malican ... can malican ...
ketipoooong payunggg

adin :
hahaha .. adik anak kambing ...

sudahnya anak dara aku merajuk sbb abg dia kata dia kambing .. sabar je lah .. tu lah suasana meriah aku kat dlm kete .. kalau perjalanan jauh, lagi haru sbb dia org ni susah nak tdo .. kalau pegi umah atok mmg tak tdo sbb terlebih excited .. haruuu kan ...

2 comments:

Nurmala said...

lor...mood apa yg melanda pulak nih..mood kambing ka?? hehe

Aida said...

tu la kan .. nursery ni bila hujung tahun banyak lak lagu tradisional yg dia ajar kan ..