Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Tuesday, January 13, 2009

Acu oh Acu ..

dah lama aku tak jumpa this handsome man .. lepas je aku kahwin, aku tak ingat bila last aku jumpa acu .. pastu dah tak jumpa sampailah hari nak kebumi jenazah .. really miss u Acu .. skang ni pun anak acu yg sulung pun dah jadi anak bujang kan .. dulu masa kecik² acu ni lah yg rajin melayan kerenah anak buah dia ni .. kalau acu dapat je gaji, mesti dia bawak kita org pergi mc dota atau pun a&w .. korang pernah dengar tak mc dota ?? ala² mc donald lah tp tu zaman aku 7-8 tahun .. acu ni cheff .. tp skang ni dia dah more to business .. moga acu sihat dan berbahagia hingga akhir hayat ye .. skang ni aku cuma berdoa yg satu hari nanti aku akan anjurkan family gathering .. tak kisah lah kat mana pun, asalkan dapat berkumpul utk semer waris keluarga Mohamed @ Mohd Ya'cob .. aku pun tak tau lah kenapa nama arwah atuk ni ada 2 .. sampai kan dlm ic pun lain tau .. mcm ayah Abdullah bin Mohd Ya'cob .. ayahwe Abdul Rahman bin Mohammed .. bapak Mohd Isa bin Mohd Ya'cob .. acu Mohd Khaled bin Mohammed .. mami lak Fatimah Zahra binti Mohammed dan mama Aisyah binti Mohammed .. yg sahih, depa ni semer adik beradik seibu sebapa .. nanti aku balik melaka minggu depan, aku cuba cari pic family gathering masa aku kecik dulu ye .. utk sementara ni, korang tengok lah pic acu aku yg handsome ni .. luv u acu ..

hanya aku dgn dila je yg sempat pic with Acu ..
sekali pandang mcm muka hulk holgan pun ada gak .. ;)

No comments: