Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Wednesday, January 7, 2009

Friendship Never End

aku suka pepatah ni "what friend are for" .. dan bukti yg aku jumpa adalah between mami and acu dila .. aku tak tau acu dila ni sedara yg mcm mana .. tp yg aku tau mami and acu dari kecil lagi berkawan baik .. bila masing² dah 40+ still lg best buddy ok .. kalau mami ke ipoh, tak sah kalau tak dating dgn acu dila .. kalau tang telefon tu, rasanya every day ada main sms kot .. jadinya, aku suka kalau berkawan hingga ke akhir hayat .. maknanya ada lah org yg kita percaya utk berkongsi cerita dan rasa .. kat opis ni, aku ada kawan @ kakak yg aku percaya .. sangatttt percaya .. thanks kakak for being my best buddy .. i love you ...

1st pic : mami (left) & acu (right) .... 2nd pic me alone ..

No comments: