Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Thursday, January 29, 2009

I love Capati .. Yippieee


disebabkan artikel nilah aku sanggup ajak adik dan abg yang aku pi ke tehel nak test sendiri keenakan capati tu .. mmg superbbbbbb ok .. dan kari nya yummmy !!! pastu harga dia mmg murah .. cuma tang air je ada spoil skit .. tp kan aku rasa aku lebih terpaku kat anak dara makcik ni sbb mata dia kaler hijau tau .. original ye bukan pakai contact lance .. rasanya darah hindustan tu masih pekat lagi kot tu yg anak dia dah mcm aiswarya rai .. nanti aku balik melaka, boleh pegi makan lagi .. thumb up !!



2 comments:

suesamsudin said...

jelessssssssssssssss!!!!!!

Aida said...

nanti kita pegi ekkk .. 4 keping sorang tau ..