Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Tuesday, January 13, 2009

Our Brothers Forever

adik beradik aku kan semer pompuan .. jadinya kalau kita org nak terasa ada abg, kita org akan pegi umah bapak .. masa kita org zaman kanak² ribena dulu mmg rajin pegi umah bapak kat ayer keroh atau kat banda hilir .. rajinnnn je .. sbb anak bapak dgn mak 5 lelaki .. dulu bapak tinggal kat melaka tp bila dah retired ni dah balik ke jln kebun, klang .. anak bapak semer dah kahwin kecuali Am .. bujang dan available .. masa kat ipoh hari tu, kita org jumpa balik .. rindu nya nak berkumpul atau buat family gathering .. bila berlaku sesuatu kejadian, pastinya ada hikmah di sebaliknya kan .. Alhamdulillah aku dapat jugak jumpa hampir semua sedara-mara .. Lepas je tahlil mlm pertama tu, aku kena gerak balik ke kl sbb nak menyiapkan gaji .. jadinya kita org berkonvoi 3 kereta .. berpecah lah kami 4 beradik dgn 3 kereta tu .. bestkan kalau ada abg betul .. tp, dorang pun mmg tetap abg pada aku .. i love u guyssss ... lupa nak bagi tau, masa kita org pegi hari jumaat tu hanya kita org je pergi .. mr hubby memasing tak pergi sbb nak kena jaga anak .. baik kan suami kita org ni .. i love u tooo abgggg ...





** 1st pic Abg chik, abg yang, along & dila
** 2nd pic me and bang chik
** 3rd pic Abg yang and dila
** 4th pic Along, Abg ngah, Abg yang and me
** 5th pic mak and her heroes at r&r jejantas sg buloh
** 6th pic the heroes .. tak cukup korum .. ada lg 2 : Am dgn abg zam
** last pic ada org tak reti nak amik gambar .. hampehhh kan ..

No comments: