Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Tuesday, January 6, 2009

Please Get Well Soon ..


Pic atas ni adalah kakak sepupu aku .. Jannatul Khabtiah .. Married with 2 kids .. skang ni ada di Hospital Raja Permaisuri Bainun, Ipoh .. skang ni rasanya dia masih lagi dlm condition yg sama .. punca nya dari demam yg berpanjangan dan tak sedar dlm darah ada kuman .. suddently, her husband kena denggi then berjangkit .. bila ada 2 kuman dlm badan, dia combined and attack urat² saraf .. jadi dari hasil ct scan, ada beberapa urat saraf yg dah lemah .. sbb tu memory dia semer hilang .. and now, she can't talk, she can't smile and she can't do anything .. Kak nyah, aida dari jauh hanya mampu mendoakan agar kak nyah cepat sembuh ye .. pls be strong .. we always love you ..

2 comments:

Mrs Zamzuri said...

oh my!! mmg simpton dia sama cam aku demam ari tuh.. demam panas then infection kat lung.. dah tuh attack saraf. nasib baik aku cepat bertindak..

ape2 pon.. aku doakan sedara ko nih sembuh spt sediakala.. amin..

Unknown said...

Qmie .. tq .. kita org ni pun support dgn doa dari jauh je ..