Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Wednesday, January 28, 2009

Makan Besar

korang ingat org cina je ada makan besar ke ?? kita org pun ada gak .. tp kita org punya makan besar hari sabtu (24/1/09) .. itu pun abg yang (cousin) masakkan utk aku .. aku cuma keluar duit utk beli barang² je .. mak dgn nurul pegi kelantan .. ikut rombongan umno .. syoklah nurul dapat berjalan sampai ke kelantan .. aku dulu kecik² pun selalu gak ikut rombongan umno tu .. tp banyak makcik² dan pakcik² je .. balik pasal citer makan besar tadi, menu kita org mlm tu adalah ikan siakap steam chinese style, baby pak choy, sambal udang dan nasi dari besar bird of paradise .. wahhhhh mmg makan tak hingattt aku mlm tu .. mmg sahih lah naik balik badan aku ni .. aku pun tak ingat berapa kali aku tambah nasi .. tp mmg aku makan banyak lah malam tu ..



pic 1 & 2 : ikan siakap yg sebelum dan selepas di steam
pic 2 & 3 : sambal udang dgn sayur baby pak choy
pic 4 & 5 : nasi dgn garlic oil .. (garlic oil ni function dia perasa makanan .. sedappp wehhh)

No comments: