Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Thursday, January 29, 2009

St. David

masa kat melaka tu kan, aku terlalu pulak kat depan sekolah zaman sekolah menengah tu .. dulu nama sekolah aku Sek Tinggi St. David @ St. David High School .. tp skang ni dah jadi Sek Menengah Kebangsaan Tinggi St. David .. zaman sekolah ni aku sangatlah brutal dan seorang yg aktif dlm sukan lebih lagi acara padang lah .. pastu hoki pun ada gak .. bola jaring pun layan gak .. tp paling best kan zaman sekolah kat sini adalah masa aku form 5 .. siap boleh keluar sekolah utk pekena teh tarik dgn roti canai .. pastu terus balik rumah .. cikgu mmg tak cari lah sbb zaman form 5 tu dah kira super senior lah .. cikgu pun malas nak amik tau dah .. kalau time rehat kat skolah ni yg sedap nasi lemak dgn nasi ayam .. kadang kita org ni saja nak demand dgn pakcik kantin tu suh masak mee goreng lembab lah .. mee basah lah .. nasib baik pakcik kantin tu melayan jeeee kita org ni .. kalau lah boleh balik ke zaman dulu, mesti aku belajar rajin² .. jadi best student ke apa ke kan .. ;)


pic pagar ni bukan apa .. nak tunjukkan tempat yg aku selalu keluar time skolah .. sebelah tu adalah pejabat guru besar .. slumberrr tak aku ??? time tu geng aku masa tu rosalita, meet, mas dgn aziatul adawiah .. ros, meet dgn mas aku still contact .. cuma aziatul tu je yg lost contact .. last aku dengar dia kat london .. padahal dulu spm pun tak pass korang tau tak .. tp semangat dia waja dan hebat ... !!! meet lah skang ni dah jadi lawyer dan mas lak pakar it .. ros customer service kot .. apa pun, luv u all girlsss .. ;)

No comments: