Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Thursday, January 22, 2009

Award & Tag


Aku dapat award nih dr QMIE
1st award for the year. Qmie ni ekceli college mate aku time kat ptpl dulu .. kita org mmg closed dan sentiasa bertiga termasuk eza .. kalau time makan pun bertiga .. duduk kat class pun bertiga gak kalau boleh .. kira kalau boleh nak buat semer benda bertiga .. hehehe .. sampaikan kita org pegi 'promnite' kat kolej pun bertiga .. dah mcm three stooges lak ..

Peraturan untuk menerima award ini ialah:
Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.
Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.

Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.

1. Saya suka sangat shopping .. entah shopping apa pun tak tau ..
2. Saya suka tido .. sangat menyenangkan kalau dapat tido ..
3. Saya suka masak .. bereksperimen pun mungkin jugak ..
4. Saya suka sangat gaduh dengan anak² saya ..
5. Saya suka makan .. tp lagi suka meratah lauk ..
6. Saya suka baca novel .. tp banyak novel melayu je lah ..
7. Saya suka sangat dengar muzik .. terutama r&b ..
8. Saya sangat benci lipas .. tolonggggg lah !!
9. Saya sangat suka makan mee kari .. mee kari saya sedap (arwah ibu mertua pernah puji :)
10. Akhir sekali --> saya sangat² sayang suami, anak², ibubapa, adik beradik saya dan juga semua anak buah saya termasuk lah ipar-duai saya .. kenyataan ni adalah sampai ke akhir hayat ...

Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.

--> kak ida, mama adib, aleeya, kamalia, kak farid, sue-ical dan 4 lagi tu dah tak ada dah .. kalau rajin, sila buat ye ...

No comments: