Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Wednesday, January 28, 2009

Happy Birthday Mak ..


ni mak saya yg tersayang .. saya celebrate birthday dia hari isnin lepas .. yang chinese new year tu .. patutnya b'day dia hari ni .. tp sbb saya nak kena balik kl hari selasa, jadi saya celebrate in advance .. moga mak dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan sihat tubuh badan ... amin ...
kita org semer sayang mak walaupun mak kuat membebel .. kita org tak kisah pun sbb dah biasa dah telinga ni dengar mak membebel .. pastu dulu kalau kecik² nak raya, mak mesti bawak kita org shopping kat madam king .. baju raya kena ikut taste mak walaupun kita org tak suka .. kalau mak suka kaler merah kita org kena ikut walaupun anak² mak ni semer hitam legam skit .. tp, kita org ttp suka sbb ada baju raya walaupun dah kena cubit kan .. hehehe .. pastu mak pandai pilih kain utk buat baju kurung .. sampai jiran² kat bkt beruang tu semer sibuk nak mak yg pilihkan .. pastu mak pandai masak sambal udang dgn sambal ayam .. mmg sedappppp sangat sampai makan pun tak sedar dah 3 kali tambah .. masak asam lagi power .. sama gak kalau ayam masak lemak cili padi, daging masak rempah dan banyak lah lagi .. semer nya sedappppp sbb mak yg masak .. tima kasih sbb menjadi emak saya .. masih tak terbalas lagi segala budi mak membesarkan saya .. saya sayang makkkk dunia akhirat ...



1st & 2nd pic : nurul, dina dgn mak yg semer nya bulan satu .. except adin .. sibukk je ..
2nd last pic was my lovely uncle ..
and last pic ** sila abaikan gambar lelaki separuh bogel itu ok .!!!

No comments: