Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Monday, January 5, 2009

PLKN oh PLKN

kak long ni anak saudara belah mr hubby .. nama dia tercalon utk sertai plkn bagi sessi pertama .. kak long ni kena duduk kat kem nasuha .. apa yg aku tau, kawasan ni adalah penuh dengan rempah dan herba .. jadinya, air mandi dan air utk minum 100% berperisa herba dan rempah .. mcm mana lah agaknya aku kena hidup dgn sumber air yg mcm ni .. kalau kita basuh baju letak downy pun akan tetap bau rempah jugak kan .. huhu .. nasib lah aku dah 12 tahun tinggalkan spm tu .. dulu zaman aku belia remaja takde pun plkn ni semer .. kalau ada aku mmg suka sbb adventure cuma kalau aku di tempatkan kat kem tu, mesti aku minta tukar sbb lemasssss dgn air berempah ni .. dulu kan masa belia remaja aku join kelab remaja melaka .. best sangat sbb ada camping, rock climbing, panjat gunung, berkayak dan mcm lah lagi .. aku mmg suka .. skang ni suka gak cuma agak tak sesuai lagi ..
citer pasal kak long balik .. kita org bertolak dari melaka dan family from mersing semer bertolak dari johor je .. sampai kat kem nasuha tu, kami tak boleh masuk .. jadinya, kalau aku nak jumpa kak long hanya kat pagar saja .. wahhhhh .. ketat betul undang² kat kem ni ye .. kita org pun melepak lah kat luar utk tunggu kak long .. bila dah 2-3 bas keluar masuk kem tu, baru nampak bas kak long .. tengok muka dia senyummmm je .. tp dlm hati dia kita org semer tau yg dia TAK NAK pegi plkn .. ada hati nak lariiiii kan .. pada cik aida kan kak long, eloklah kak long berdikari 3 bulan tu .. jumpa kawan² yg lain pulak dan enjoy aktiviti yg disediakan tu .. cuma kan kak long, KICAP takde lah kat kem tu .. kak long kan ratu kicap .. boleh tahan ke ??? hehehe


kak long wearing white shirt .. good luck kak long ..

No comments: