Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Tuesday, January 6, 2009

Ipoh .. here we come ..

weekend lepas aku ke ipoh dgn mami and pakcik .. we went for visited kak nyah .. almost 2 weeks kak nyah admitted and her condition is still same .. ekceli, aku prefer utk tdo umah mama tp pakcik cakap better we just stayed around the hospital .. mami pun dah booking Regalodge Hotel for 2 rooms .. hotel ni boleh tahan dan biliknya pun bersih .. the kiddos sampai je bilik terus melompat² atas katil .. nak kata dorang excited rasanya tak juga sbb takde swimming pool .. hehehe .. tp, harga bilik ni boleh tahan jugak cuma yg tak bestnya cafe dia under renovation .. that's mean, either u breakfast outside or tapau to bilik .. pada aku, tak kisah pun sbb the kiddos aku dah beli roti gardenia earlier ..
mlm mr hubby keluar dgn pakcik dan uncle danial (acu dila's hubby) .. kira guys outing kot while aku dgn the kiddos lepak kat bilik .. mami and acu dila lak lepak kat bilik mami .. jadi aku pun msg kat mak long .. cadang nak pegi lawat dia je .. tp bila pikir aku takde kereta, terus tak jadi .. tp, maklong dah pun atur strategi dgn suruh Min fetch me and the kiddos .. yippi .. dapat gak pegi tengok dorang .. tambah excited jaja & family pun ada .. rezeki utk jumpa dia org gak .. lagi rezeki bertambah sbb mak long dah pun siapkan utk dinner .. thank you maklong .. sesusah je ..
dah siap semer makan and chit-chat for a while, min dan mak long pun nak hantar kami ke hotel balik .. masa dulu² kan, kalau cuti sekolah aku suka dtg umah mak long .. mak long ni pandai masak tau .. dari dulu sampai skang, aku suka makan pizza mak long .. once again, thank you mak long .. love u all guys !!!

last pic was the comel one is faris and her mom jaja, adik and min .. susah betul nak amik pic faris ni .. tp hencemmm lah ...

No comments: