Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Thursday, January 22, 2009

Ke Tepi .. Ke Tepi .. !! Pritttt

hehehe .. tajuk mcm hapeeee je kan .. tp tu lah kejadian smalam yg mana kita org kena ketepi skit nak bg laluan kat 2 treler ni lalu .. hmmm entah apa lah isi nya kan .. sampai banyak sangat bodyguard ok .. sudahlah time org balik kerja .. tp kan, kalau 2 treler tu singgah kat umah aku kan best .. duk bg skit apa² yg patut yg ada kat dlm treler tu .. hahaha .. boleh aku belanja sakan kannnnnnnn .. pastu boleh gak aku duk shopping kat bandung tu nanti .. wahhhhhh .. syokkknya kalau aku anak org kaya .. best .. tak payah pikir apa pun .. rasa nak shopping, terus je pegi .. rasa nak pegi main salji, terus je fly kat oberc sana .. rasa nak bercuti terus je book hotel 5 star .. hmmmmm .. sapa yg jadi anak org kaya sure untung tak terkata .. jadi, aku kenalah keje kuat utk jadi org kaya gak .. hahahaha ... caranya ??? lu pikirlah sendiri beb !!!


motif topic ni adalah pasal kalau kita banyak duit apa kita nak buat .. kalau kita jadi org kaya, apa kita akan jadi .. hahahaha .. tah apa² tah aku ni ... ni semer kepala dah kusut balik lah ni sbb banyak sangat keje nak kene settle .. pastu banyak fail nak kena closing .. pastu banyak fail nak kena lupus ... aduhaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

No comments: