Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Friday, January 30, 2009

Wahhh .. Udah Millionaire


wahhh .. aku sudah jadi jutawan ok .. duit main ratus ribu je .. iyerrr jgn tak percaya ok .. jadinya haruslah aku akan bershopping sakan kat sana nanti .. kat mana ?? next entry lah aku bagi tau korang .. tp kalau bab bershopping sure korang boleh tau kat mana kan .. mcm biasa mr hubby terchenta aku tu tak pergi .. aku dengan rendah diri mengucapkan jutaan terima kasih pada mr hubby sbb melepaskan isteri dia yg terchenta ni pergi melontar duit .. wakakaka .. so, pada warga kuala lumpur selamat bercuti sehingga hari isnin sbb federal day .. yg nak gak cuti hari isnin tu, silalah bercuti jugak .. aku akan balik hari selasa nanti .. moga perjalanan aku selamat pergi dan sampai hendaknya .. AMIN .. :)

8 comments:

Mama Adib said...

wah wah bestnya
selamat bershoping

Aida said...

tima kasih .. nanti jom lah kita pegi sana .. buat rombongan cik blogger .. :)

Nor Adilah Abdullah said...

Amboi banyak nyer duit ..... Jangan lupa borong untuk orang Melaka ... hahahahaha ...

Aida said...

boleh .. takde hal punya .. semer org mesti ingat punya kan ... :)

nURmALa mAZLan said...

wak!!!!
jutawan segera nih

Aida said...

utk tempoh 4 hari je .. mmg jutawan segera .. terasa mcm org kaya terlampau lak kan .. wakakaa ... :)

superduperpapa said...

bagus bangat dong!

Nor Adilah Abdullah said...

biler berangkatnyer ker sana ....