Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Friday, January 2, 2009

Up Date ...

Bila lah agaknya aku ada masa terluang utk up-date segala citer aku minggu lepas .. gambar dah transfer tp, keje banyak .. entah .. keje tu taklah banyak sangat .. tp sbb aku dah kena cover 2 tempat, jadi berterabur lak .. kalau cover tempat sama floor takpe gak .. ni satu kat tkt 2 (permanent) lg satu kat tkt 7 (replacement kat opis CEO) .. ni aku tengah bosan kat tkt 7 bila semer bos ada presentation .. bukan senang nak jadi seksateri .. agak keras dan kematu kalau nak jawab tepon tu kan .. suara aku ni dah sekasar tarzan, mmg tak sesuai utk jadi seksateri walaupun aku cuba melembutkan suara aku ni ..
ni nak citer pasal azam baru kan .. oleh sbb aku dah gemsss sampai berjln pun peha boleh berlaga, aku dah nekad dan siap cakap kat mr. hubby lagi "lepas ni aida tak nak makan mlm .. kalau aida masak, terhad utk 3 org je .. abg, adin dgn adik .. kalau abg ajak makan kat kedai, aida tlg teman je sambil minum limau suam je .. hope abg support ye .." dan alhamdulillah, dia kata ok .. jadinya start smalam (01/01/09) aku dah mula tak makan mlm .. hari ni, aku cuma amik breakfast aje .. lunch tadi aku masuk gym balik .. rabu lepas sebelum public holiday pun aku masuk gym .. aku nak maintain masuk gym 2 kali seminggu dgn anggaran 600 calories terbakar .. kalau 10 kali dah jadi 3000 calories .. boleh tak dlm masa 2 bulan ni aku turunkan berat badan aku sebanyak 10kg ?? takpe, lepas ni aku nak maintain je pegi gym walaupun org kata sekurang²nya bersenam 3 kali seminggu .. to my luvly friends, wish me luck ok ... :)

No comments: