Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Sunday, April 26, 2009

Cuci Kereta


semenjak aku bergelar seorang pelajar ni, adik aku telah bermurah hati dgn memberikan aku sebiji kereta utk aku pakai .. hahaha .. jgn jelesss ye .. jadi bila dah ada kereta ni, dgn senang hati aku pergi ke kelas tanpa duk pening memikirkan mcm mana lah mr hubby tu nak keluar dgn the kiddos tu kan .. jadi sejak dah ada kereta ni, kaki aku ni pun semakinlah panjangnya .. hahaha .. pastu skang ni, dah set kat mind yg weekend je kena pi kedai cuci kereta .. ni kira kali ke 2 lah aku membersihkan jiwa dan nurani myvi ni .. ada satu part aku nak citer .. masa aku tengah tunggu dorang ni semer cuci kereta, dtg lah satu mamat ni tanya aku nak beli barang tak ?? aku ni kalau org tak kenal susah skit nak bukak mulut .. pastu mamat ni tunjuk aku rantai .. makkk aiii .. dia ni baru lepas ragut org ke ?? takut lak aku .. pastu mamat ni nak tolak kat aku rm350 je .. siap tunjuk aku yg tu emas tiruan 916 lagi .. pastu aku geleng je tanpa bercakap sepatah pun sbb aku takut .. pastu dia boleh cakap, rm200 pun takpe .. sbb dia tengah gian .. siotttt kau .. bodoh betul .. kau mat drug rupanya .. terus aku geleng lagi pastu aku cakap terima kasih .. tp aku dah cuakkk sbb takut tahap gaban .. sudahnya bila kereta aku dah siap semer, dan telah disembur pelbagai minyak wangi terus aku bayar rm10 pastu panggil the kiddos masuk kereta dan terus jln .. errr mr hubby takde ye kawan² sbb dia kena siapkan tender .. jadi aku dgn the kiddos telah berjln sehari suntuk ke pwtc .. habislah jugak duit aku sikit sbb belikan dorang buku .. itu saja citer hari sabtu dan akan bersambung dgn citer tengok wayang kat klcc lak ..

3 comments:

giea1011 said...

ah.. pandai pun basuh kereta aku yer... jangan nak kotor2 kan kereta tu.. ingat pesanan dari mummy utk jadin N dina. jangan diri atas kusyen pakai kasut or selipar yer... yah sesah nanti.

Aida said...

setan je kan .. hahaha .. adat mengguna barang org kan .. harta kena jaga beb .. nanti tak dapat lagi susah .. hahaha

giea1011 said...

huh.. manja nau mulut tu..
wei ko balik bila?
sekarang ni x senang lah asyik layan golf...