Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Monday, April 27, 2009

Lagi dan lagi ..


ye .. aku telah berjaya gak tengok citer ni .. best lah dia .. sangat comel dan sangat selamberr dgn watak yang telah dia bawak .. aku sangat suka !! citer ni aku hanya mampu tengok hari sabtu lepas kat klcc setelah berminggu-minggu aku duk rancang nak tengok citer ni .. kira penghujung dah sebenarnya .. tp tetap bernasib baik kan .. aku dating dgn fara .. err kira berdua lebih baik kan fara ?? hahaha .. lepas je tengok wayang, kita org berhajat nak makan laksa kat pasar mlm jalan tar .. tengok jam dah pukul 9 mlm .. kita org gamble je pegi sana tp tengok laksa makcik favourite tu cuma tinggal kuah je .. pastu kita org jln lagi .. pastu jumpa ada satu kedai laksa ni .. ala² laksa shark giteww .. sbb pinggan dia very the very cantik kan .. tp aku tak sempat pun nak amik pic sbb tengah ramai org .. tp laksa dia tak berapa sedap .. harap presentation jerr cantik .. tp rasa dia so-so je ye .. pastu dah kenyang semer aku pun hantar fara balik sbb esok nya aku ada class .. nanti next time kita dating lagi ye ..

4 comments:

Marsha~ said...

adussshhh.. jelesnyeeeeee.. try dl movie ni tapi sekali dlm bahasa ape ntah.. sadis betul

Unknown said...

marsha ~
hmmm .. yg saya pegi ni surelah 100% english .. then ada lah translate nya dlm bahasa cina dan malay .. rasa mcm nak pi cari buku dia je ..

Arash Libra said...

owh crap! x dpt tgk lagi movie nih! wth!! how bad...am i...

sure best kan..ramai ckp best!

Unknown said...

A.R.A.S.H ~
ohh .. awak tak tengok lagi ke ?? mmg seriously best and superb .. sampai saya nak pi cari novel dia .. nanti saya ada dvd dia, saya bg awak pinjam ok ..