Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Tuesday, April 28, 2009

Proposed ???


ni citer kat atas ni aku dah tengok .. hari ahad lepas .. class ptg cancel, then my friends semer ajak pi tengok wayang .. aku pun melayan je lah .. sbb aku menonton pukul 2 lebih, jadi mata aku lebih berat dan lebih terarah utk tidur .. cerita dia menarik .. tp ada certain² bab yg aku jadi ngantuk .. nasib lah tak tido kan .. yg paling best, for women "are u the exception ???" and for men "are u the rule ???" wallahweiii .. bila dah habis citer ni, tetiba keluar kat screen pic ni ..
pic yg kiri tu adalah pic malay couple ye kengkawan semer .. and left pic pula yg mcm ada kuning² tu adalah a group band boy yg bawak gitar kapuk utk nyanyi .. ehhh aku ni tengah tengok konsert ke tengok wayang ?? dan kenapa tetiba kat screen wayang ni tengah tunjuk kan gambar couple ni ?? dan tetiba mamat yg dlm gambar tu bersuara "sayang .. kita .... (bla .. bla .. bla .. dan menceritakan apa yg sepatutnya lah) .. and then "sayang .. would u marry me ??" hah amik kau .. dia tengah duk melamar awek dia .. gilerrr babas punya keje ok .. dan kawan aku ni pulak yg menangis .. wei cik kak .. org lain lah yg kena lamar .. bukannya awak .. pastu awek dia ni menangis lah bagai .. berteriakkkk sakan sbb tak sangka dapat kejutan mcm tu sekali .. and then, the best part is bila mamat tu sarungkan cincin .. and the audience kat dlm panggung tu tepuk tangan .. alahaiiiii .. mcm² kan zaman skang ni .. dlm panggung pun jadi je utk nak melamar .. sebenarnya aku cakap mcm ni sbb aku jeles .. kenapa aku tak diproposed mcm tu ye ?? hahaha .. gilerrr babun betul lah ...

pic kat atas ni aku telah cilok dari www.ewinee.com .. tq ..
p/s : tempat kejadian adalah di panggung wayang area the curve .. Cathay Cineleisure

4 comments:

Anonymous said...

aku pon jeles...biler arr bf aku nak melamar aku..waaaacam ner lak cara dia erk...terror arr mamat tuh siap wat dalam panggung wayag..tapi x best..kalau aku..nak time makan malam..kat hotel mewah..atau cam dalam novel..

Unknown said...

fara ~
hahaha .. kena angan² mat jenin okehhh .. tp ok lah .. at least adalah kenangan dia nak citer kat anak cucu cicit dia esok ..

Arash Libra said...

pergh sempat amik gbr ke?? class cancel mmg best! hahaha

Unknown said...

A.R.A.S.H~
tu lah tu .. sempat amik 2-3 keping je .. tp sbb dlm wayang gelap jadi yg clear kat screen je .. class cancel ?? itu lah yg paling ditunggu .. hahaha