Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Thursday, April 9, 2009

Tag From Marsha

masa aku pi jenjalan tengok blog kengkawan, aku terperasan yg CIK PUAN MARSHA telah mengetag aku .. tag nya simple je .. amik pic yg aku buat sebagai info aku tu then terangkan lah sedikit sebanyak kenapa pic tu digunakan sebagai pic info .. so kat bawah ni adalah pic utk info aku .. pic adalah bersama mr hubby sambil pegang mas kahwin my BIL ..

kalau tengok pic info aku adalah dgn mr hubby berbaju sedondon .. aku mmg suka purple .. tp kalau utk baju mcm t-shirt aku lebih suka kaler hitam atau merah .. gambar ni takdelah sehebat gambar pic marsha dgn B .. gambar ni time adik ipar aku nak menikah .. dan aku telah diamanahkan utk memegang mas kahwin dan barang kemas utk batal air sembahyang .. mr hubby aku ni payah nak bergambar .. so, sesekali tu aku takkan lepaskan peluang utk bergambar berdua .. hehehe .. org kata berdua lebih baik .. tp aku tak boleh berdua, sbb dah jadi berempat .. bila nak jadi berlima kan .. teringin gak .. tp tahun ni tak boleh .. kena habiskan blaja dulu ye cik kak .. dah habis baru boleh nak gatal mengandung balik ok .. huhu .. tu jelah ..
jadi aku nak paskan tag aku ni pada kengkawan aku yg lain seperti -:

1) eZa
2) Qmie
3) Fara
4) A.R.A.S.H
5) mala
6) mamaadib
7) sue
8) hana
9) ieza
10) sesapa yg sudi nak amik tag ni ..

4 comments:

eZa said...

kene lagi?? hehehe ;)

Unknown said...

eZa ~
selagi aku kena, korang pun harus kena kan .. hehehe

Marsha~ said...

hehehe.. jawap jgn tak jawap.. seronok tgk aida berbaju sedondon dengan suami.. sy jarang dapat sedondon mcm ni sebab asal raya je dia takde so tak pernah ada baju sedondon. huhu.. haaa ada selai, baju nikah! kekeke

mrs shaifull said...

hehehehe, tp best gak jawab2 tag ni, sbbnya boleh udpate blog selalu kan? hehehehee...