Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Wednesday, April 8, 2009

Paparazzi

ye .. paparazzi .. wakakaka .. gilerrr punya tajuk .. aku bukan apa .. saja nak citer masa pi nikah dan reception qmie, aku tengok mcm artis lak yg kahwin .. mana tak nya .. bukan 1-2 ye photographer .. tp rasanya ada lebih dari 4 org .. nak² masa time nikah .. sampaikan atas mimbar (betul ke tempat org bagi khutbah tu panggil mimbar??) pun dia org naik utk snap pic zam .. pastu time zam tengah solat sunat pun, siap menonggeng lah mamat ni nak amik gambar .. korang tak caya cuba tengok aksi dorang yg aku rakam ..



aku paling kelakar dgn statement hana .. nak cium qmie .. nanti mesti ada photographer snap ! kelakar lah awak ni hana .. nice knowing u too girls .. ieza, hana and ierda ..

4 comments:

nURmALa mAZLan said...

masa ni majlis bertandang kita..x dapat pergi sini

Aida said...

mala ~ tu lah .. mala .. awak nampak cantik lah .. rugi kak aida tak dapat pergi .. kalau tak dah dapat cenderamata sarang burung tu .. nice gift ok .. ;)

A.R.A.S.H. 910 said...

wah tajuk giler gempak! haha tahniah kpd kawan anda..semoga berbahagia hendaknya..

Aida said...

A.R.A.S.H ~ tajuk je gempak .. selebihnya nak mengata pasal mamat photographer tu je .. komited dgn kerja .. hehehe