Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Tuesday, April 14, 2009

Tag From Dilla

Tag kali ni datangnya khusus dari Cik Puan Dila~Noor .. hmm dah pandai nak ngetag dah ye .. nasib soalan dia tak banyak sangat .. dan tergamak lah minda aku ni berfungsi utk berfikir kejap ..

1. Admit one thing you feel awful about (involving being a mom). Once you have written it down, you are no longer allowed to feel bad. Remember you are a good mom!

~ Feel Awful ?? ada ke ?? rasa mcm takde.. sepanjang menjadi MAMA pada adin dan dina, alhamdulillah semernya ok .. cuma kalau lah saya ni org yg banyak duit dan tak perlu kerja itulah perkara yg terbaik saya akan lakukan iaitu menjaga dan membesarkan anak sendiri tanpa perlu menghantar ke nursery .. since the kiddos tu lahir, bubur nasi saya buat sendiri, mandikan dorang pun saya yg buat, pakaikan baju pun saya yg buat, basuh baju dan lipat baju pun saya yg buat .. jadinya kalau lah saya boleh sentiasa berada di sekeliling dorang lagi lebih bermakna kan .. tp ni dah besar, dah pandai dahhhh nak demand makan benda lain .. mcm mana tu ?


2. List 7 things you love about your kids, you love doing with your kids, or that your kids love about you.

1. I love addin's and dina's smile .. kalau tengah tensi tengok dorang senyum dan gelak sure aku pun jadi cool ..

2. I love to watch they ate their meals .. nak² time makan mlm bila aku masak .. berebut nak habiskan dulu .. lepas tu gaduh sbb kalah .. hahaha

3. I love to sleep with them .. sbb bila nak tido, dorang akan berebut nak baca doa ..

4. I love my daughter's mumble .. contoh mcm pagi tadi .. aku suh amik bag baju then dia akan cakap "asyikkk adikk je kena .. kejap² adikkk .." alahaiii .. dah besar rupanya anak aku ye ..

5. I love to hug them especially adin .. terasa badan dia dah berisi sangat ..

6. I love to kiss them .. suka sangattt .. kalau hantar nursery pepagi tu, mesti mama akan cakap "sayang skit .. then kiss mouth to mouth .. hahaha"

7. I love to hang out with them too .. mana taknya sbb kalau keluar dgn dorang mesti kena singgah fun zone .. apa lagi .. main game lah ...

3. Send this to 5 other moms of the year that deserve a reminder that they too are the best moms that they can be. Remember to send them a note letting them know you have selected them, and also add a link to your post that directs people back to the person who nominated you.So the next 5 moms will be ....

Dengan ini aku akan menganugerahkan TAG ni kepada 5 kawan aku yg dah punya anak ye ..

1. Kak Ida

2. Eza

3. Fara

4. Mama Adib

5. Hafez (ni kira mewakili para Papa, Dad, Daddy, Abah, Ayah, Bapak dan apa saja...)

No comments: