Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Tuesday, October 28, 2008

Beraya Rumah Tersayang

deepavali on monday .. so, masa mami lepak kat umah aku dia ada cakap nak berjln .. aku suruh dia decide nak ke mana .. memula, dia nak ke jusco utk beli kasut .. aku tak kisah je sbb jusco dekat je umah aku .. pastu dia kata dia nak ke rumah org tersayang aku .. wahhhh .. bestnya .. nak jumpa org yg paling sayang aku .. hmmm .. aku duk pakat dgn hubby utk gerak awal skit sbb mami ni pun boleh tahan gak kalau bershopping .. sampai je Jusco OU, sampai 2 pasang kasut mami beli .. boleh tahan gak mami aku ni kalau bab bergaya .. :)
lepas je dah beli barang yg dia nak, kita org pun bergerak ke Jln Kebun, Klang .. aku dah tak sabar² nak jumpa org tersayang tu .. almaklumlah, dah bertahun tak jumpa .. last jumpa pun masa kat hospital putrajaya .. i really love and miss u ... hati aku dah berdegup laju je .. mungkin sbb excited sangat kan .. sampai je kawasan jln kebun, org tu tak de lagi .. jadi mami ajak pegi lunch dulu pastu terus beli buah tangan sikit kat econsave .. hmmm shopping lagi ...
lepas dah shopping bagai, kita org pun terus lah ke rumah org tu .. kena tunggu dlm 10 minit sbb dah nak sampai dah org tu .. tengok ada kereta proton saga lama masuk kawasan rumah tu .. aku dah nampak org tersayang tu pakai kemeja putih .. aku terus pegi salam dan terus peluk org tu .. air mata ni mmg dah mengalir sbb dengar org tu mcm semput .. lama gilerrr aku peluk org tu .. lepas tu cari wife org tersayang, salam dan peluk gak .. rasa nak terburai je air mata ni tp aku tahan je .. bercerita dan bercerita sambil minum air je .. kita org masih lagi kenyang .. lama lah juga duduk kat rumah org tersayang tu kan .. pastu tengok jam dah nak dekat pukul 6 ptg .. mami dah ajak gerak balik .. tp aku sempat planning utk jumpa lagi next time .. hope to see u again BAPAK ..

bapak with dina and adin
* bapak ni takde anak perempuan .. jadi aku ni lebih rapat dgn bapak compared my siblings .. sorry girlss

mami and mak

me and mak


No comments: