Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Tuesday, October 7, 2008

Kuih Raya ..

Entah apa mimpi, tahun ni eza nak makan cookies choclate rice aku .. hehehe .. aku ni nak kata terror sangat tu tak lah .. tp boleh lah .. jadi bila aku sampai je kat mlk, dgn gigihnya aku buatkan cookies tu utk eza .. buat 2 bancuhan .. aku buat dgn nurul dgn mak skali .. kalau nak harap kat aku sorang, sesilap tah jadi apa tah ..
banyak² kuih, rasanya kuih ni jelah yg aku tau buat .. yg lain semer aku tak tau .. yg aku tau, makan je .. paling suka kuih tat, dan tahun ni dekat 3-4 balang gak kuih tat yg aku order .. tp dari org yg lain² .. paling suka tat dari seremban .. pada aku sedap tp pada org lain tak tau lah ..
korang tengok jelah hasil dari cookies aku tu je .. sedap ke tak kau org kena tanya eza .. hehehe

4 comments:

eZa said...

weh! sogan eden! :P
x sabo lak nk mkn beb! c u on sunday ek ;)

Nor Aida Abdullah said...

tak yah segan .. aku ni yg tak tau tah apa rasa entah .. kalau kau nak, mlm ni aku boleh tlg hantarkan .. heehehe ...

The Journey.. said...

anto kn kat rumah aku skali bley? muahaha...

Nor Aida Abdullah said...

kau nak ke ?? entah apa lah rasanya tu .. nanti aku bawa gi umah eza ..